התקנת ברז ניל בניאגרה סמויה

התקנת ברז ניל בניאגרה סמויה

בתחום עיצוב הפנים וחדשנות הבית, גבולות היצירתיות נדחפים ללא הרף. טרנד כזה ששבה את דמיונם של מעצבים ובעלי בתים כאחד הוא האסלה הצפה (ניאגרה סמויה) - פלא מודרני חד-יחידה המשלב פונקציונליות עם מגע של אלגנטיות עתידנית. 

עם כל היופי שבדבר כאשר מדובר על התקנת תוסף בידה לאסלה בניאגרה סמויה נתקלים באתגר מעיק - בדרך כלל לא קיימת נקודת מים (ברז ניל) לחיבור הבידה. במידה והנקודת מים (ברז ניל) קיימת אתם מסודרים ובאפשרותכם להתקין את תוסף הבידה ברוב האסלות הצפות.

 

אין לכם נקודת מים (ברז ניל) בקרבת האסלה? ניגש לפתרון - על ידי השקעה חד פעמית בעלות של 1000-1300 ש״ח באפשרותכם להתקין ברז ניל בניאגרה סמויה על ידי אינסטלטור מקצועי שיגיע עד אליכם יבצע התקנה בצורה יסודית, יתקין את תוסף הבידה של ספלאשי ויעניק אחריות של מספר שנים על ההתקנה.

השקעה חד פעמית בהתקנת בידה לשירותים היא החלטה כלכלית שמציעה יתרונות רבים. על ידי הפחתה משמעותית של הוצאות נייר טואלט לאורך זמן, מתן עמידות לטווח ארוך, חיסכון פוטנציאלי בעלויות הקשורות לבריאות באמצעות שיפור היגיינה, קידום יעילות אנרגיה ומים והגדלת ערך הנכס, בידה מתגלה כהשקעה כספית נכונה. ההשקעה הראשונית בהתקנת בידה היא השקעה נבונה שמחזירה את עצמה בטווח הארוך.

מעוניינים לבצע התקנה של ברז ניל בניאגרה סמויה שלכם כדי להתקין תוסף בידה?

הנציגים של ספלאשי ישמחו לסייע 

לפנייה בוואטסאפ לחצו כאן.

 

 

חזור למאמרים

מרגישים שאתם עוד לא מוכנים?

הכירו את ספלאשי מיני - הבידה הנייד המתקפל והדיסקרטי שלכם.