למה הרגליים שלך נרדמות בשירותים?

למה הרגליים שלך נרדמות בשירותים?

אף אחד לא רוצה להיות חבר במועדון קקי של רגליים מתות. אבל הנה אנחנו, מדברים על דברים סקסיים כמו רגליים שנרדמות על האסלה תוך כדי רקיעת רגליים בין גושי קק*. שיט, מתי החיים נעשו כל כך זוהרים?

החדשות הטובות? זה מדע פשוט, עם תיקונים קלים.

למה הרגליים שלך נרדמות בשירותים?

ישנן שתי סיבות לכך שמס׳ 2 שולח לך סיכות ומחטים ברגליים:

תנוחת הקקי שלכם אינה הטובה ביותר שהיא יכולה להיות.

הרגליים שלכם נרדמות על האסלה כשאתה מתכופפים לגלול באינסטגרם או בטיקטוק. זרימת הדם לאגן שלכם מתכווצת, מה שמגביל את זרימת הדם ברגליים, ברגליים ובבהונות.

זה גם מכה את המעי הגס שלכם, מה שהופך אותו לאיטי יותר וקשה אפילו יותר לעשות קקי. מה שמוסיף לבעיית מחזור הדם.

למדו על המיקום הטוב ביותר לקקי כדי לשמור על זרימת כל המערכות שלכם. זהו מצב של סקוואט. בני האדם לא תוכננו כדי לשבת על כיסאות, ולא על האסלות, מהסיבות שמתוארות למעלה.
תוכלו להשתמש בסל כביסה או חפץ כלשהו כדי להגביהה את הרגליים שלכם לחרבון במנח של סקוואט. רוצים לשמוע סוד קטן? תכף יהיה לנו אחלה פתרון בשבילכם גם לזה.. 

אתם דוחפים חזק מדי כשאתם עושים קקי

לחץ ומאמץ מגבירים לחץ בבטן ובעמוד השדרה שלכם. זה יכול לגרום לדיסקים בעמוד השדרה לנוע כנגד העצבים בעמוד השדרה ו״לירות, כאבים לאורך הרגליים.

הימנעו מדחיפה קשה מדי בזמן קקי כדי למנוע רגליים מתות ובעיות אחרות כמו טחורים.

האם זה רע שהרגליים שלכם נרדמות בשירותים?

עקצוצים זמניים הם לא סיבה להילחץ. כשאתם מתקנים את היציבה שלכם ומקלים על הדחיפה, הגוף שלכם חוזר לאיזון. אבל גפיים רדומות עלולות להפתיע אתכם כשאתם יורדים מהכס מלכות (אסלה).

כדי להימנע מתנודות רגליים מתות, שבו זקוף כדי לאפשר לזרימת הדם לחזור לגפיים שלכם לפני שאתם נעמדים.

זוכרים שהייתם סובלים מכאבים ליד השולחן במשרד ועשיתם ממש 3 שינויים פשוטים שעזרו לכאבי הגב שלכם?

אותו מדע חל על זמן השחרור שלכם בשירותים!

אל תתכופפו

היציבה חשובה. שבו במצב זקוף כשהברכיים גבוהות מהמותניים. זה שומר על זרימת הדם והמעי הגס שלכם כמו מכונת גלידה משומנת היטב.

נסו להשתמש בשרפרף שירותים

אם אתם צריכים קצת עזרה במחלקת המיקום, נסה שרפרף אסלה. בקרוב נציע שרפרף שירותים שזמין בשני גבהים המרימים בצורה מושלמת את כפות הרגליים ומשחררים את המעי הגס.

אל תבזבזו כל כך הרבה זמן על קקי

קקי זה לא ספורט מרתון. אם אתם יושבים שם במשך 30 דקות כנראה שסיימתם את העסק שלכם.. אבל עכשיו אתם מגיבים לאימיילים של העבודה. זמן השירותים שלכם צריך להיות 10-15 דקות במקסימום.

שנו עמדות

זה בדיוק אותו דבר כמו שאתם מתעוררים באמצע הלילה עם זרוע מתה שאתם צריכים לשחרר כדי לתת לדם לזרום. שנו את מנח הגוף שלכם עד שתרגישו את חוסר התחושה נעלם.

לשיקולכם - כרית שירותים

אוקיי לא, זה לא הפתרון הסקסי ביותר. אבל אם הרגליים שלכם מרגישות כמו פרסות סוס בכל פעם שאתם מחרבנים, תשקלו לעצמכם כרית לישבן.

לסיכום בקצרה:

יציבה לקויה, עודף זמן על הכריכה ומאמץ של המעיים תורמים כולם להירדמות הרגליים על האסלה.

תרגלו קקי אחראי, והשיגו לעצמכם אביזר בידה כדי לעשות את הניקוי מהיר וקל.

חזור למאמרים