5 סימנים שאתם צריכים לעבור לבידה

5 סימנים שאתם צריכים לעבור לבידה

אנחנו מבינים. אתם סקפטיים לגבי לחיצה על ההדק בהתחייבות לבידה לשירותים של Splashi. כלומר, מי אנחנו שנאתגר את הרגלי האמבטיה היקרים שלכם בני עשרות (ואולי מאות) שנים? אבל שמעו אותנו ותראו אם ​​אתם מזדהים עם 5 הסימנים האלה שאתם בהחלט צריכים בידה לאסלה.

1. אתם מנגבים את עצמכם עם נייר טואלט

כמה פעמים אתם חוזרים ומנגבים כדי לוודא שניקיתם הכל אחרי שפרקתם סחורה? 3? 5? 10 פעמים?! התחת הכואב שלכם  הפסקה מנייר יבש. אתם צריכים Splashi. הוא מנקה ביסודיות ובעדינות.

2. יש לכם זוג תחתונים טובים ... וזוג תחתונים לא טובים.

זה תקף בעיקר לגברים. יש לכם את התחתונים הטובים שלכם... ואז יש את התחתונים ״הרעים״ שלכם, שהם תחתונים טובים שהשתבשו מאוד בגלל.. בוץ גדול, נקרא לזה ככה. התחתונים שלכם יקרי ערך מכדי שיהיו להם כתמי קקי מזיעים וריחות קקי מזיע. אתם צריכים Splashi. הישבן שלך יהיה נקי בכל פעם שתמשכו אותם למעלה.

3. אתם מסוג האנשים שמתעקשים להתקלח אחרי שאתם עושים קקי.

למרות שאנו מבינים את הכוונה והרצון הטוב... אין לאף אחד זמן לזה. מקלחת לכל הגוף היא מיותרת לחלוטין, גוזלת זמן ומבזבזת מים... במיוחד אם אתם עושים קקי יותר מפעם אחת ביום. אתם צריכים משהו שיוצא ישירות מהאסלה. אתם צריכים Splashi. זה כמו מקלחת, רק בשביל התחת שלך.

4. אתם משתמשים במגבונים לחים... ברצינות?

מגבונים לחים הם ממש, אבל ממש לא. לא רק שהם לא מתכלים, אלא שהם גם מסירים שמנים טבעיים מהאזור פריקת הסחורה שלכם! בנוסף, מגבונים לחים סותמים את השירותים שלכם. שמעתם פעם על Fatberg? זה דבר אמיתי. פטברג הוא מסה דמוית סלע של חומר פסולת במערכת ביוב שנוצרת על ידי שילוב של מוצקים שאינם מתכלים, כגון מגבונים לחים, ומשקעי שומן, שמן ושומן (לקוח מויקיפדיה).

5. אתם בני אדם אנושיים, יש לכם חור תחת ואתם עושים קקי.

אם יש לכם חור בישבן ויוצא ממנו קקי... נחשו מה? אתם צריכים Splashi. זה מיועד ממש לכל מי שעושה קקי.

בעידן של מודעות סביבתית מוגברת ועם המחסור האחרון בנייר טואלט ברחבי העולם, אנשים מכל תחומי החיים מגלים את היתרונות של כביסה לעומת ניגוב. שלא לדבר על הנזק שנגרם לאיכות הסביבה , כריתת עצים מיותרות כמויות אדירות בגלל שימוש (באמת מיותר) בנייר טואלט.
כאן ב-Splashi הפכנו למשימתנו להפוך את הבידה לנגיש לכולם. זו הסיבה שעיצבנו ופיתחנו את אביזרי הבידה הטובים ביותר בשוק! והכי חשוב, אביזרי הבידה שלנו הם נגישים כך שלא צריך להיות אריסטוקרט צרפתי כדי להחזיק אחד. בדקו את הבידה שלנו עכשיו!

אז למה אתם מחכים? קחו את הבידה לאסלה של ספלאשי שלכם עכשיו.

חזור לBlog